سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهی به محبوبیت رسانه دستشویی - کفش

به نام خدا

امروزه یکی از محبوب ترین رسانه ها در میان اقشار مختلف جامعه، دستشویی است!

در این نوشته، دستشویی های مساجد ، اماکن عمومی و دانشگاه ها و مدارس مورد برسی قرار می گیرد.

1- در دستشویی های مساجد معمولا پیام ها و جملاتی نوشته می شود که در هیچ جای دیگر مسجد دیده نمی شود. مثلا مستحبات ورود و خروج دستشویی روی درب دستشویی نوشته می شود اما مستحبات ورود و خروج مسجد روی درب مسجد نوشته نمی شود یا مستحبات نماز جماعت در شبستان مسجد نوشته نمی شود.

موضوعات دیگری که در دستشویی مساجد دیده می شود: ترک دنیا ، دوست ناباب ، تربیت فرزند، امر به معروف ، ضرورت استفاده از سیفون و . . .

2- دستشویی های اماکن عمومی یکی از محبوب ترین محل ها برای اعلام و انتشار اعتراضات و نقطه نظرات در مورد مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی است، که بعضا نظرات به بحث هم کشیده می شود. (مثل تالار گفتمان)

3- در دانشگاه ها و مدارس نیز با توجه به توسعه علم و فناوری و  استفاده از اختراع جدید صندوق انتقادات و پیشنهادات ، هنوز این صندوق ها نتوانسته جای درب دستشویی ها را بگیرد و رسانه دستشویی همچنان از محبوبیت بالایی در میان اهل علم برخوردار است. از جمله موضوعاتی که در دستشویی های این مراکز علمی طرح می شوند: اعتراض به مدیریت مدرسه یا دانشگاه، انتقاد نسبت به نحوه تدریس و نمره دادن اساتید و معلمان، بیان نکاتی درباره فامیلی های کارکنان مدرسه یا دانشگاه و . . .

با توجه موارد فوق، فعالان عرصه صنعت و کار آفرینی می توانند از این ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی محبوب، استفاده های اقتصادی فراوانی داشته باشند.

نقطه





لیست کل یادداشت های وبلاگ کفش
اثرات معنوی مثبت و مفنی
با واکسنم خوردم زمین
هدف!
خوبی های بین الطلوعین
تفاوت های متاهلی
انتخابات مجلس نهم
حجاب یعنی این
بهترین نوع بیمه!
[عناوین آرشیوشده]